Czy mogę dokonywać zmian danych kontaktowych mojego konta?
Tak. Każdy Klient ma dostęp do swoich danych. W każdej chwili może je modyfikować lub usunąć konto. Szczegółowy panel Klienta znajduje się w „Konto Klienta” w menu górnej części strony.

Na czym polega rejestracja w sklepie www.e-berg.pl?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Po takiej rejestracji każdy będzie miał własne konto, w którym można np. sprawdzić swoje dotychczasowe zakupy. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji e-mail oraz hasło.

Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w sklepie www.e-berg.pl?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w bardzo dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabele rozmiarów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszą obsługą e-mailem e-sklep@emanuelberg.com lub telefonicznie +48 (0) 58 741 29 31.

Czy wysyłacie produkty poza granice Polski ?
Poza granice Polski wysyłamy paczki po opłaceniu przez Kupującego kosztów ich dostawy. Dla zamówień zagranicznych prowadzimy sklep www.emanuelberg.com.

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą uznanej na rynku firmy kurierskiej UPS, która obsługuje naszych Klientów zarówno na terenie kraju, jak i za granicą.

Zamówiłam dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę, która jest dowodem zakupu. Aby otrzymać fakturę "na firmę" należy wypełnić pola: "Nazwa firmy" oraz "NIP". W przypadku złożenia zamówienia przez osobę prywatną nie jest konieczne podawanie NIP'u, faktura wystawiana jest zamiast paragonu.

Otrzymałem przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.
W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w „Zwrot | Wymiana | Reklamacje”.

Paczka lub jej część zaginęła.
Prosimy o niezwłoczny kontakt w celu złożenia reklamacji. Szczegółowy opis procedury znajduje się w „Zwrot | Wymiana | Reklamacje”.